Veelgestelde vragen

Afbeelding 1
Heeft u een vraag over onze toonzaal?
Wanneer is de toonzaal open?

De toonzaal is elke werkdag geopend van 09:00 tot 12:30 en van 13:00 tot 16:00 uur.

Kunt u niet langskomen, maar heeft u wel vragen? We staan elke werkdag telefonisch voor u klaar van 09:00 tot 17:00 uur via +32 89 353 421.

Waar is de toonzaal?

De showroom van Koll Groomingproducts BV bevindt zich in Zonhoven aan de Senator A. Jeurissenlaan 1155. Bekijk hier alvast enkele foto’s van de toonzaal.

Webwinkel
Wie heeft toegang tot deze webwinkel?

Koll Groomingproducts levert uitsluitend aan professionals. Om een aankoop te doen op deze website, heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Na deze registratie zult u gecontacteerd worden zodat wij u de toegang kunnen verlenen tot onze webwinkel.

Waarom kunnen particulieren niet bestellen?

Koll levert als groothandel alleen aan bedrijven en studenten van de Syntra opleiding hondentrimmer. We verwijzen particulieren graag door naar een andere leverancier.

Levering en verzending
Wat is de levertermijn?

Als onze producten op voorraad zijn en je je bestelling vóór 15:00 uur plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden.

Hoeveel bedragen de transportkosten?

Bestellingen die verzonden worden naar België vanaf €125 excl. btw en naar Nederland vanaf €175 excl. btw zijn gratis. Let wel: de minimumbestelling bedraagt €50 excl. btw. U kunt steeds de transportkosten van uw bestelling berekenen aan de hand van de Koll Groomingproducts transportkosten tool.

Onderhoud
Hoe moet ik scheerkoppen en/of tondeuses onderhouden?

Alle informatie met betrekking tot scheerkoppen en tondeuses hebben we voor u opgesomd. Klik hier om alles te weten te komen over het onderhouden van scheerkoppen en tondeuses.

Retourneren
Retourneren

Volgens de wet zijn wij als groothandel niet verplicht om goederen terug te nemen. Daarom accepteren wij doorgaans geen retourzendingen, met name niet van speciaal samengestelde pakketten, scharen, scheerkoppen en trimkleding die al gebruikt zijn, of waarvan de originele verpakking ontbreekt of beschadigd is.

In uitzonderlijke gevallen kan hiervan worden afgeweken, maar houd er rekening mee dat er dan extra verzend- en administratiekosten in rekening kunnen worden gebracht.

Mocht je vragen hebben of de mogelijkheden willen bespreken, neem gerust contact met ons op.